Ilustració: Olaf Hajek



Lo que hay no siempre es lo que es
y lo que es
no siempre es lo que ves.

Pedro Guerra


miércoles, 12 de diciembre de 2007

Josep Guinovart i Bertran













Punt i final.

7 comentarios:

pasmao dijo...

Cuando era niño yo hacía unos iguales con mis rotuladores carioca.

"Tati-Pagès-Soulbizarre" dijo...

desagradable intervenció d'aquest "pasmao" que es pensa que l'humor de telecinco serveix fins i tot
en casos com aquest. A la memòria d'un artista de la categoria del Guino.
Francament, el concepte de l'humor està que fa pena. A vegades l'humor conviu amb la més sorprenent autofàgia.

Plaça dijo...

darrerament el mal gust està de moda disfressat de bromista. tati-pagès té una mica de raó i la comparteixo bé.

pasmao dijo...

Why? Desagradable sería hacer humor de la persona ¿pero de su obra? El día de la muerte de Tapies nos pondremos todos un calcetín roído para homenajearlo.

Plaça, es indudable que tus gustos no son los míos, y tati tiene o no tiene la razón, porque si la compartes bien no puede ser ese bien "una mica".

Igualmente, disculpas al que se sienta ofendido, pero por sentirse ofendido, no sé el porqué, pero ya hay demasiada bronca por el mundo para que la gente se ofenda "por mi culpa".

pl dijo...

aquí la única bronca es la teva, pel que sembla.

pasmao dijo...

no pl. la bronca la tenéis vosotros porque veis enemigos por todas partes menos por la mañana cuando con el cepillo de dientes delante del espejo. Es cuestión de ver un poquito.

End dijo...

Gent...... comporténse que és divendres! I aquí hi cap quasi tothom, oseáse que "pasmao" po favor, fins aquí "com si com sa", més enllà... és caure en allò que té la vida de instantànies desagradables i faltes de gràcia, només però ja és molt. Vamos, que me quedo con lo de Hola, soy Pasmao, feliz navidad!

Mi foto
Premià de Mar, Barcelona, Spain
No prescindiria ni de l’amor ni de la literatura. No deixaria mut ni el so de la marmota ni el del violí més pur. No eliminaria ni la flor ni la llamborda que la guarda. No oblidaria el color ni què fos el matís d’aquell gris. No fingiria dolor, pudor, potser sí la mort. No analitzaria sino fos per passió a allò o allò altri. No castigaria, ni anarquia, ni dubte, ni raó, ni tan sols l’oblid. No sabria si fugir si la mar es torna brava. No miraria el riu que no porta aigua, possiblement escoltaria la calma de la basarda. No m’estaria sense tu ni sense aquell altre. Ni sense l’escuma d’aquest dia o d’aquell que ara falta.

Así habló Zaratrustra. F. Niestche.

Cuando tras el naufragio Zaratustra fue devuelto a tierra, se preguntaba cabalgando sobre una ola: "¿Dónde se ha quedado mi destino? No sé a dónde va. Me pierdo a mí mismo”. –Se echa al tumulto. Entonces, sumido en el disgusto, busca cualquier cosa de consuelo- él mismo.


LA VIDA NO ES MÉS QUE L'ESCUMA DELS DIES, DEL TEMPS

A tot allò què pot convertir-se ... en moviment que esclata, en espuma.

Antonio Machado

Antonio Machado
"A las palabras de amor les sienta bien un poco de exageración"

"El verdadero viaje de descubrimiento no consiste en buscar nuevos paisajes sino en verlo todo con nuevos ojos, en ver el universo con ojos de otro, de otros cientos, viendo los cientos de universos que cada uno ve." (Marcel Proust).

Que em disculpi la resta...

Agraïment a Boris Vian

- Jamás podré agradecértelo lo suficiente -dijo Chick - No me des las gracias -dijo Colin-. Lo que me interesa no es la felicidad de todos los hombres, sino la de cada uno de ellos. Estracte de conversa. Capítol XV. La espuma de los dias.

Cucu 1650

Cucu 1650
En un minut hi ha molts dies. W.Shakespeare.

Bosc and or a

Bosc and or a

Lluna d ona da

Lluna d ona da
La bruixa i l'extraterrestre