Ilustració: Olaf Hajek



Lo que hay no siempre es lo que es
y lo que es
no siempre es lo que ves.

Pedro Guerra


lunes, 17 de diciembre de 2007

Carla Bruni premiere dame de la France?

Quelqu'Un M'a dit
Alguien me dijo que nuestras vidas
No valen gran cosa
Pasan en un instante
Como la fragancia de las rosas
Alguien me dijo
Que el tiempo que se va es podrido
Que nuestras penas cobijan a alguien
Sin embargo alguien me dijo

Que te gustaba de nuevo
Este alguien me dijo
Que te gustaba de nuevo
Seria esto posible entonces?

Alguien me dijo
Que el destino se burla de nosotros
Que no nos da nada
Y que nos promete a todos
Que la felicidad esta a nuestro alcance
Y entonces alzamos la mano
Y descubrimos que estamos locos
Sin embargo alguien me dijo

Pero quien me dijo
Que siempre te he gustado?
No lo recuerdo,
Era tarde en la noche
Oigo voces de nuevo,
Pero no veo quien las dice
“Le gustas”, este secreto fue dicho por el,
No fue dicho por tu voz
Lo ves, alguien me lo dijo

Que te gustaba otra vez,
Es lo que dices?
Que te gustaba otra vez,
Seria esto posible entonces?

Alguien me dijo que nuestras vidas
No valen gran cosa
Pasan en un instante
Como la fragancia de las rosas
Alguien me dijo
Que el tiempo que se va es podrido
Que nuestras penas cobijan a alguien

http://www.sarkozynicolas.com/

16 comentarios:

pasmao dijo...

Parece el blog de Mª Teresa Campos :p

Àngel 'Soulbizarre' dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Àngel 'Soulbizarre' dijo...

a mi la Bruni sempre m'ha semblat un flam musical, bona veu, guapa, etc... i una música totalment previsible amb arestes lleugeres i producció inmaculada...que li vagi el Sarko és tanmateix viable...el Derrida l'hauria de deconstruït amb el mètode antiespectral...

voleu una mossa super trencadora de la cançó francesa?

escolteu qualsevol disc de

françoise(franzoise) Breuz

penyabogarde dijo...

a nostra vida necessita bacallà i cola-cao! miri!

Endora dijo...

Baló d'or, la Bruni.

penyabogarde dijo...

a mi m'agrada la Cate Blanchett, no canta massa, però és la dona més guapa del món. De fet, surto amb ella sovint, és alta, mira molt bé i és tendra.

Àngel 'Soulbizarre' dijo...

perdona Bogarde, la Cate Blanchett és meva, jo la vaig veure abans.

Anónimo dijo...

Tati està traïnt a la Bellucci. No fa amb tu.

Àngel 'Soulbizarre' dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Àngel 'Soulbizarre' dijo...

la bellucci és per l'estiu i la blanchett per l'hivern, ja sé el que em faig, i ho faig bé, molt bé. Fins i tot està d'acord la meva esposa.

ana dijo...

Mira el tati, que está como el paparroma, con residencia para verano y residencia pal resto...
Besines, hermosa ;)

Àngel 'Soulbizarre' dijo...

ESA ANA...PUES CLARO QUE SOY COMO EL PAPA DE ROMA, EN INVIERNO EN EL VATICANO Y EN VERANO EN CASTELGANDOLFO (HACIENDO EL GOLFO). CON MI BELLUCCI I MI BLANCHETT, UNA MORENA Y OTRA RUBIA.
COMO HACÍA JUAN XXIII, DE DÍA CON SOR "CITROËN" Y DE NOCHE CON LA MADRE "MERCEDES"

Anónimo dijo...

Sou uns titelles espanyolistes que feu gracietes amb els vostres blogs i ja està. Us segueixo uns als altres i sempre igual, ni una mica de suport a la nostra lluita quan som un poble quen està esclafat per l'imperialisme espanyol i surt al carrer amb l'orgull de ser un poble lliure. Però com feieu abans al vostre forum i a les vostres reunionetes ara us poseu a fer pijades a les vostres webs amb la conyeta per amagar el que esteu fent no només a Catalunya sinó també a Premià que us passeu la nostra festa major per on us cap i voleu destrossar el que és agrícola sense escrupols.

Anónimo dijo...

vaya tiparraco más agresivo este de los picores. ¿ no ?

Àngel 'Soulbizarre' dijo...

a mi també m'ha visitat el nen de la picor, deu ser un "neng"

Anónimo dijo...

¿Alguién me llamaba?

Mi foto
Premià de Mar, Barcelona, Spain
No prescindiria ni de l’amor ni de la literatura. No deixaria mut ni el so de la marmota ni el del violí més pur. No eliminaria ni la flor ni la llamborda que la guarda. No oblidaria el color ni què fos el matís d’aquell gris. No fingiria dolor, pudor, potser sí la mort. No analitzaria sino fos per passió a allò o allò altri. No castigaria, ni anarquia, ni dubte, ni raó, ni tan sols l’oblid. No sabria si fugir si la mar es torna brava. No miraria el riu que no porta aigua, possiblement escoltaria la calma de la basarda. No m’estaria sense tu ni sense aquell altre. Ni sense l’escuma d’aquest dia o d’aquell que ara falta.

Así habló Zaratrustra. F. Niestche.

Cuando tras el naufragio Zaratustra fue devuelto a tierra, se preguntaba cabalgando sobre una ola: "¿Dónde se ha quedado mi destino? No sé a dónde va. Me pierdo a mí mismo”. –Se echa al tumulto. Entonces, sumido en el disgusto, busca cualquier cosa de consuelo- él mismo.


LA VIDA NO ES MÉS QUE L'ESCUMA DELS DIES, DEL TEMPS

A tot allò què pot convertir-se ... en moviment que esclata, en espuma.

Antonio Machado

Antonio Machado
"A las palabras de amor les sienta bien un poco de exageración"

"El verdadero viaje de descubrimiento no consiste en buscar nuevos paisajes sino en verlo todo con nuevos ojos, en ver el universo con ojos de otro, de otros cientos, viendo los cientos de universos que cada uno ve." (Marcel Proust).

Que em disculpi la resta...

Agraïment a Boris Vian

- Jamás podré agradecértelo lo suficiente -dijo Chick - No me des las gracias -dijo Colin-. Lo que me interesa no es la felicidad de todos los hombres, sino la de cada uno de ellos. Estracte de conversa. Capítol XV. La espuma de los dias.

Cucu 1650

Cucu 1650
En un minut hi ha molts dies. W.Shakespeare.

Bosc and or a

Bosc and or a

Lluna d ona da

Lluna d ona da
La bruixa i l'extraterrestre