Ilustració: Olaf Hajek



Lo que hay no siempre es lo que es
y lo que es
no siempre es lo que ves.

Pedro Guerra


jueves, 8 de noviembre de 2007

Wilco - California Stars

Dedicat a l'Àngel, recordant els antics programes radiofònics on es manifestaven sentiments de molts tipus a través de cançons dedicades al radial.
Que sigui una nit nerd i així m'ho pugui explicar!

12 comentarios:

"Tati-Pagès-Soulbizarre" dijo...

no serà una nit nerdie, doncs Wilco ja han triomfat a la terra dels pringats.JTria i servidor som la parella escollida per viure una nit d'estrelles, la nit de la tempesta americana, del cercle perfecte. Thank You, Miss Theresa.

Endora dijo...

la meva serà una nit "house", mister doctor fa de mi la seva fidel esclava. En castellano, me va el látigo de un amo sumido en un egocentrismo aislante y aislado del mundo...incapaz de ver más allá de su moto y su guitarra. Me pone. La piragüa i el piragüiste també...

nigromontano dijo...

Prefiero Rufus Wainwright.

"Tati-Pagès-Soulbizarre" dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
"Tati-Pagès-Soulbizarre" dijo...

pero si ese Rufus es como el Elton John. Carnaza gay para funeral de princesa.
Wilco, banda descomunal, sabe a grasa de motor añejo de Chevrolet. Sin guasa. Sin acritud, como diría el mito político de Doña Endora, (entiéndase, el viejo ex-presidente González).

toma dijo...

pues a mi me gusta Elton

ampharou dijo...

No se me meta usted con Rufus, don Ángel, que lo tengo ahora mismito en lo más alto del escalafón.
Besines, Endora.

ÀNGEL A ENDORA dijo...

QUIN CONCERT!!!!!!!!!!
VAN CANTAR CALIFORNIA STARS, PER CERT, HOMENATGE A WOODY GUTHIRE, EL ROIG DE "LAS UVAS DE LA IRA"...Ç
QUINA NIT: LLUNY DE L'AUCA, DE LA MERDA MEDIÀTICA DE CADA DIA, DEL PAÍS QUE ENS ESTAN INVENTANT UNS I ALTRES.
WILCO!!!!!!!!!!

Endora dijo...

Enveja, sento enveja. Per cert el videu és xulín, m'imagino l'èxtasi que deurieu sentir...snif, em va trair en House, bé la premsa informava de 3 capítols consecutius, i jo, babaua, vaig pensar que eren nous...em vaig adormir amb la veu àgria d'en Greck i somiant en tenir una edat que em permeti anar de concerts sense morir en l'intent...i així poder deixar les sèries per a moments de jubilació.
Por cierto Ampharou, hoy me voy al Fnac y escucharé vuestras recomendaciones rufianas, no desprecia´re vuestros consejos y me alegro que Tati discrepe, ésto le da morbo y hace más apetitosa la sugerencia.

ana dijo...

Pues ya nos contará usted a qué bando se une ;)

àngel dijo...

rufus mola pero wilco tambien.
amémonos los unos a los otros.

Anónimo dijo...

y démonos la mano. Amén

Mi foto
Premià de Mar, Barcelona, Spain
No prescindiria ni de l’amor ni de la literatura. No deixaria mut ni el so de la marmota ni el del violí més pur. No eliminaria ni la flor ni la llamborda que la guarda. No oblidaria el color ni què fos el matís d’aquell gris. No fingiria dolor, pudor, potser sí la mort. No analitzaria sino fos per passió a allò o allò altri. No castigaria, ni anarquia, ni dubte, ni raó, ni tan sols l’oblid. No sabria si fugir si la mar es torna brava. No miraria el riu que no porta aigua, possiblement escoltaria la calma de la basarda. No m’estaria sense tu ni sense aquell altre. Ni sense l’escuma d’aquest dia o d’aquell que ara falta.

Así habló Zaratrustra. F. Niestche.

Cuando tras el naufragio Zaratustra fue devuelto a tierra, se preguntaba cabalgando sobre una ola: "¿Dónde se ha quedado mi destino? No sé a dónde va. Me pierdo a mí mismo”. –Se echa al tumulto. Entonces, sumido en el disgusto, busca cualquier cosa de consuelo- él mismo.


LA VIDA NO ES MÉS QUE L'ESCUMA DELS DIES, DEL TEMPS

A tot allò què pot convertir-se ... en moviment que esclata, en espuma.

Antonio Machado

Antonio Machado
"A las palabras de amor les sienta bien un poco de exageración"

"El verdadero viaje de descubrimiento no consiste en buscar nuevos paisajes sino en verlo todo con nuevos ojos, en ver el universo con ojos de otro, de otros cientos, viendo los cientos de universos que cada uno ve." (Marcel Proust).

Que em disculpi la resta...

Agraïment a Boris Vian

- Jamás podré agradecértelo lo suficiente -dijo Chick - No me des las gracias -dijo Colin-. Lo que me interesa no es la felicidad de todos los hombres, sino la de cada uno de ellos. Estracte de conversa. Capítol XV. La espuma de los dias.

Cucu 1650

Cucu 1650
En un minut hi ha molts dies. W.Shakespeare.

Bosc and or a

Bosc and or a

Lluna d ona da

Lluna d ona da
La bruixa i l'extraterrestre